Замовлення товару, що перебуває на складі компанії, відбувається за умови передоплати у розмірі не менш ніж 100% від вартості замовлення.

Замовлення товару, який відсутній у салоні-магазині та на складі компанії, відбувається за умови передоплати у розмірі не менш ніж 60% від вартості замовлення. 

Є можливість купувати товари в кредит.

Правила та умови обміну та повернення продукції Gerbor

У разі, якщо придбана продукція Gerbor в нашому магазині, має дефект або є інші недоліки, Gerbor надасть професійну сервісну підтримку. Якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, зверніться на лінію консультації нашого магазину, надайте інформацію про товар, замовлення, дату покупки та формат невідповідності нашим фахівцям.

Співробітники сервісної підтримки Gerbor проведуть огляд виробу і встановлять причину дефекту. У разі якщо ваше питання не буде пов'язане з порушенням правил експлуатації, то на розсуд виробника, ми зробимо заміну на нове.

Якщо ж буде встановлено, що дефект є результатом порушення правил експлуатації, вказаних у Паспорті Виробу, в обслуговуванні буде відмовлено.

Перевіряйте комплектацію і зовнішній вигляд виробу при отриманні. Факт оплати підтверджує вашу згоду з умовами гарантійного обслуговування на придбаний товар. Зовнішній вигляд і комплектація товару перевіряються Клієнтом безпосередньо при отриманні. Наступні претензії щодо комплектації та механічних пошкоджень не приймаються.

Замовлення товару

Товар вказаний на сайті «Є на складі» - завжди знаходиться в наявності, товар зазначений «Під Замовлення» - в даний момент відсутній на залишку, але його можливо придбати за індивідуальним замовленням з доставкою в перебігу зазначеного періоду часу. Середній термін очікування такого товару становить від 3 до 7 днів.

Товар, оформлений на сайті до 16.00, буде відвантажено в цей же день після отримання оплати і доставлений покупцеві згідно графіка партнера -вантажоперевізчика. Товар, оформлений після 16.00, буде відвантажено зі складу на наступний день.

Найпростіший і швидкий спосіб замовлення

1. Додайте обраний товар у кошик, вкажіть його кількість і натисніть на кнопку «Оформити замовлення». Введіть контактні дані одержувача, адресу доставки та коментар до замовлення. Відразу після оформлення на вказаний вами e-mail прийде підтвердження і деталі вашого замовлення. Після цього, наш менеджер зв'яжеться з вами по телефону для уточнення дати, часу доставки або наявності замовлених товарів.

2. Зателефонуйте за одним із наших номерів, вказаних на сайті. Вкажіть менеджеру код і найменування товару що вас зацікавив, вартість, фасовку і кількість необхідних одиниць замовлення. Уточніть спосіб і координати доставки для пріоритетного партнера-перевізника. Залиште актуальний e-mail і мобільний номер телефону. Менеджер відразу вкаже орієнтовний час доставки Вашого замовлення.

Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб Ваше замовлення було доставлено у найкоротші терміни і в належному вигляді!

Спосіб доставки можна попередньо уточнити у нашого менеджера, або при оформленні замовлення, вказавши місто доставки, її тип і обрану форму оплати.

Доставка здійснюється компаніями-перевізниками

«Нова Пошта» https://novaposhta.ua

«Міст Експрес». http://www.meest-express.com.ua/ua/

Вартість доставки залежить від типу, ваги, габаритів і вартості товару. Пересилання товару по Україні оплачується відповідно до тарифів кур'єрської служби або тарифами перевізника. Терміни доставки до відділення «Нова Пошта» складають від 1 до 3 днів.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Умови і порядок обміну або повернення Товару визначаються чинним законодавством України.

Увага! Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами («Нова Пошта», «Міст Експрес») - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також зовнішній вигляд упаковки і цілісність товару. У разі пошкодження товару, необхідно повідомити нам по телефону гарячої лінії: 093 667 00 03 безкоштовно з усіх мобільних операторів.

Контакти

Служба підтримки клієнтів: (044) 339-90-99

Гарантійні зобов’язання

Гарантійний термін експлуатації меблів згідно діючих нормативних документів обчислюється з дня продажу товару через роздрібну мережу, при дотриманні правил догляду, експлуатації, зберігання. 

Гарантійний термін експлуатації корпусних меблів встановлюється 24 (двадцять чотири) календарних місяці. На меблі для дитячих кімнат (дитячі меблі) та громадських приміщень – 18 (вісімнадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний термін не встановлений Виробником.

Гарантійний термін експлуатації м’яких меблів встановлюється 18 (вісімнадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний термін не встановлений Виробником.

Гарантійний термін експлуатації на столи, стільці, крісла встановлюється 12 (дванадцять) календарних місяців, якщо інший гарантійний термін не встановлений Виробником.

Гарантія на меблі не поширюється:

- при відсутності товарного чеку (замовлення) , що підтверджує факт придбання меблів у Продавця;

- якщо збирання, монтаж, ремонт меблів здійснювались самостійно чи/або третіми особами не рекомендованими Продавцем, внаслідок чого виникли будь – які непорозуміння (механічні пошкодження, дефекти, тощо);

- при розбуханні деталей внаслідок впливу води або інших рідин. 

Почніть вводити і натисніть Enter для пошуку